Jag ska rida Atomen istället.

Hej igen.
Jag har nyss varit hos Moa och lämnat västen. Vi ska inte rida tillsammans, så jag och Helena ska ge oss ut.
Jag tar Atomen och Helena går en sväng med Miramis. Gud vad jag längtar tills Miramis rids in, dom har tänkt att göra det, när snön är borta, snart alltså. Då kan vi rida båda två, och det ska bli jättekul. Miramis, den vitbruna skäcken, är en av de mest speciella hästarna jag har träffat, han har till exempel ett blått och ett brunt öga, fint va?
Kram!


Kommentarer
Postat av: G Ö T E B O R G S F L I I K K A [ FOTOBLOGG]

SV: Den ser jättefin ut , och finfina inlägg! :D

2009-03-29 @ 14:11:45
URL: http://goteborgsflikka.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0