31/3 Tisdag

Hejhej.
Idag var jag med Amanda efter skolan, och några andra var med.
Fast själva dagen började såhär:
06.45 - Väckarklockan ringer, och jag drar mig upp med benen släpandes.
Jag åt och tog på mig och fixade iordning allt inför skolan.
07.50 - Jag möter Kajsa vid bussen, min coola granne, hehe, vi åker tillsammans till skolan.
08.30 - Skolan börjar, och jag startar med engelska, vi spelar upp pjäsen idag, och det gick hyfsat bra!
09.30 - Jag har läsning i 20 minuter, jag läser "I taket lyser stjärnorna", den är grymt bra!
09.50 - Dags för so, men Patrik. Vi får göra två sorters prov, samtidigt som han sade " Detta är inget prov", nåväl, han är ju som han är, jag satt , med Fanny, vi har alltid så grymt roligt när vi sitter.
10.35 - Dags för teknik med Bertan, vi byggde en bro, förra terminen, den hann inte bli klar, så vi skulle fortsätta, om Bertil hade haft lite bättreordning och inte råkat göra sönder den, suck! Vi fick helt enkelt göra en ny! i min grupp är Klara, Lina och Fanny U med! Klara är verkligen enormt angagerad, visst är det bra, men det finns ju gränser + att hon springer iväg och gömmer sig hela tiden. Lina är nog raka motsaten , fast hon går också iväg.
11.55 - Lunch, Spyor med maskar i, även kallat tomatsoppa.
12.50 - Läsning igen.
13.20 - Klassråd, jag gillar klassråd, vi diskuterade om att vi har bara har tio minuter på oss att byta om och så, till gympan.

Sen gick jag och Amanda ner på stan och gjorde lite saker...
Jag väntar på att Fanny U, ska logga in på msn, hon har en hyfsat bra bild på mig, så kan jag lägga in den.
Vi får ju kanske se om hon orkar sen också.
Vi ses, Kram Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0