30/3 Måndag

Hejsan!
Idag har jag varit i skolan, som alla andra säkerligen har.
Först var det so, jag gillar faktiskt so, dock är våran lärare Patrik lite ovanlig ibland, när han blundar och har sig.
Sen hade vi retorik, vi fick reda på att vi skulle hålla föredrag, den 14:onde Maj. Jag är inte helt säker, men det lutar om att jag ska berätta om den söta ponnyn Goliat!
Efter det, var det iallafall bild, vi målade inte alls, utan såg på en film, för att lära oss mer om konst, bild är inte ett favorit intresse, då min fantasi, inte vill sammarbeta.
Efter det, lunch. Det serverades varm pastasallad, jag åt ungefär sju pastaskruvar, tills Klara sa att man blev fet om man åt lite, jag som trodde tvärtom, men jag tog ett äpple senare istället.
Sen hade vi matematik, det hände hur mycket som helst under den, folk grät och skratta, jobba, kunde man iallafall inte.
Efter det hade vi ett oförberett svenskaprov, det var några ord man skulle stava, jag tror att det gick hyftsat bra iallafall!
Efter så hade vi engelska, vi tränade på våran "Hans och Greta" pjäs.
Sen var det slut. Jag gick med Ellen till bussen. Hemma har  tränat inför soprovet. Och sen åkte jag till stan, för att inhandla nässpray, ni som träffade mig i skolan, vet nog, jag har snorat och nyst hela dagen. Nu får det räcka för denhär gången. Kram Alice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0