Pluggdags!

Hejsan Hoppsan!

Vi fick påskbuffé idag i skolan, jag tycker inte att det är så jättegott, men ändå okej.
Nu ska jag sätta mig med läxorna till klockan nio.
Sen ska jag nog se på Lyxfällan på kanal tre.
Jag ska äta hallon med vanlijglass nu också, mums , eller hur?
Hur har eran dag varit? Min har varit helt okej.
Det är ju en ganska lång dag för mig idag. Eftersom att vi slutar halv fyra, lite segt, eller hur?
Jag hade tänk att gå till fritidsgården, men jag måste plugga till fårat muntliga so-prov.
Vet ni förresten, jag ska nog skriva om Atomen på svenska redovisningen, låter det intressant? Hoppas att ni säger ja, jag ska nämligen stå där i åtta minuter, och prata på, och det måste ju vara ett kul ämne, jag vill ju inte se att häften somnar!
Nu är hallonen klara. Kram Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0