En paus i pluggandet

Hejhej! Nu har jag tagit en lite paus, jag har precis gjort klart övningarna om stormaktstiden.
Nu återstår bara spanskaglosorna. Det är ju bara nio stycken, och inte så svåra, läser någon annan spanska?
Jag har gjort upp ett pluggschema.
Jag ska plugga från 17.30 - 18.30, 19.15 - 19.45 , varje dag. + på helgerna, när jag inte är upptagen.
Visst blir det hårt, men det kommer att ge resultat, har ni också ett schema?
Jag nästan längtar tills vi får läxor, oj, vad händer med mig egentligen, jag som alltid har hatat läxor och så. Jag antar att det bara är bra. Jag hoppas bara att jag kommer följa det, jag ska,ska,ska,  följa det!

Nu funderar jag på att ta en promenad med lille Nellie. Det är så mörkt ute nu, fast i vintras var det ju kosvart vi fem, så att jag antar att det bara  är ljusare och ljusare, skönt. Det är inte så jättelångt till sommaren nu.

Förresten:
På söndag åker jag och min syster till Göteborg, tills på Torsdag, hem till Pappa.
Det ska bli jättekul, jag ska nog köpa nya kläder och så. Hejdå... och godnatt, för jag bloggar nog inte mer idag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0